Archiwum 04 sierpnia 2016


sie 04 2016 ludzie są szczęśliwsi i bardziej zmotywowani,...
Komentarze: 0
Jednym z największych kamieni milowych technologii sprawia, wiedza dostępna . Zasoby rozwijają i rośnie, dzięki wspólnym globalnego zrozumienia i rosnące zapotrzebowanie na dostęp online do informacji o wysokiej jakości. bramka sms play To sprawia, że o wiele łatwiej nabyć pewne umiejętności, które być może 10 lub 15 lat temu można było uzyskać tylko dzięki wyższym wykształceniem lub kosztownych kursów. Tendencja ta będzie najprawdopodobniej umocnić się w przyszłości, w związku z tym zacząć od pytania: skąd  pracownicy wiedzy pasował?
W ostatnim artykule "Do widzenia, wiedza pracowników. Witamy, pień Pracownicy! "Jurgen Appelo stwierdza, że w 21 wieku jest era pracowników twórczych ", którzy inwestują swój czas na eksperymenty i praktyki  w trakcie ciągłego aktualizowania i zastąpienie ich wiedzy ". Kreatywny pracownik jest ewolucja pracownika wiedzy - wiedza nie bramka sms plus może być jedyną stolicą, tworzy wartość tylko wtedy, gdy umieścić ćwiczyć poprzez procesu twórczego.
Wniosek może być: wiedza musi być uaktualniony do twórczego myślenia i umieścić poziomie ćwiczyć codziennie z eksperymentów. Według Appelo eksperymentów  znacznie zwiększyć zaangażowanie pracowników i zaangażowanie - ludzie są szczęśliwsi i bardziej zmotywowani, gdy doświadczają czegoś nowego i bramka sms tmobile mają potencjał prowadząc do większego sukcesu.
saraablankaa : :